خیلی هامون بخاطر شرایطی که گاهی اوقات برامون پیش میاد تصمیم میگیریم از خودمون ، از رویا هامون و خیلی چیز های دیگه بگذریم ... به زبون بهتر خودمون نباشیم . اگه همه اون شرایط و دلایلی که باعث میشه خودت نباشی و بزاری کنار و برای یه لحظه فکر کنی اونا نیستن ببین میتونی خود واقعیتو پیدا کنی؟

(ممکنه بعضیا همه چی براشون اوکی بوده باشه ، این چالش برای اونایی که خیلی اوقات نتونستن خودشون باشن )

1)رویاهایی داشتی یا داری که حس میکنی نمیتونی بهشون برسی؟

2)چیزایی هستش که از نزدیک ترین ادم های اطرافت انتظار داشتی ولی هیچوقت نتونستی به روی اونها بیاری؟

3)تا حالا شده موقعیتی پیش بیاد که مجبور به یه سکوت طولانی بشی ؟(با بله و خیر خواهشا جواب ندین :) )

4)تا حالا شده حس کنی انقدر تغییر کردی که خودتم نمیتونی تشخیص بدی کی هستی؟

5)فکر میکنی اگه رک و رو راست خیلی اوقات رفتار میکردی و به خودت اول فکر میکردی تا بقیه چیزی عوض میشدش؟

6)از انتخاب هایی که کردی راضی هستی ؟ یا پشیمونی هایی هم داری؟

7)اگه بخوای یه روز خود خودت باشی بدون هیچ نقابی ، بدون هیچ ملاحضه ای چجوری زندگی میکنی؟

8)فکر میکنی ادم هایی که خیلی اوقات ملاحضشونو کردی قدر این کارتو میدونن؟ یا اصلا میدونن تو چیکار براشون کردی؟

9)اگه یه روز واقعا بتونی خودت باشی ، رک و رو راست اولین حرفی که میزنی به کی میزنی و چی میگی؟

10)کسی یا جایی یا موقعیتی هستش که وقتی باهاش رو به رو میشی مجبور میشی که خودت باشی؟ اگه هستش به نظرت چرا این اتفاق میفته؟

-------------------------------------------------------------

پ ن : دوستانی که شرکت میکنن لینک وب یادشون نره و اینکه تو چالش های قبلی اینو زیاد دیدم برای همین فکر کردم اینو باید بگم من خودم به سوالات چالش جواب میدم ولی هیچوقت به این دقت نمیکنم که اگه کسی ببینه چی ، یا بقیه چی فکر میکنن ...صرفا برای خودم جواب میدم ، وقتی سوالات و طراحی میکنم بیشتر اون چیزیه که ذهن خودمو درگیر میکنه برای همین مینویسمشون ... پس صادقانه جواب بدید شما برای خودتون اینارو جواب میدین نگران اینکه بقیه میبینن نباشین (اینو برای یه چند نفری که حس کردم اینکارو میکنن نوشتم :) سوءتفاهم نشه :) )