بهترین دوستت کیه ؟ تو ذهنت نگهش دار ، حالا به این سوالا در مورد اون جواب بده بعدش از خودش بپرس ببین چقدرش و درست گفتی !

سوالات سه سطح داره !

سطح 1 :
۱(غذای مورد علاقش؟

سبزی پلو با تن ماهی 
۲( استایل مورد علاقش؟

اسپرت یکم ، رسمی هم یکم (بیشتر به شیک بودنش توجه داره تا استایل :)
3)رنگ مورد علاقش؟

رنگ های تم روشن دوست داره بیشتر کرم ، یاسی ، ابی کم رنگ و... زیاد جیغ نباشه ولی  

4)تفریح مورد علاقش؟

سریال دیدن ، اهنگ گوش کردن ، متن نوشتن ، تو اینستا گشتن(مخصوصا پیج عروسی :)))) ، رقصیدن 
۵(ژانر فیلم مورد علاقش؟

عاشقانه ، تخیلی(مثل W) ،هیجان انگیز شبیه اسکویید گیم
۶(ورزش مورد علاقش؟

رقصیدن 
۷(شغل مورد علاقش؟

روانشناسی ، مدیریت ( عجیبه من زیاد راجب شغل اینده حرف میزنم ولی اون زیاد نمیگه اینارو هم حدسی دارم میگم )
۸(بازیگر مورد علاقش؟

پارک هیون سیک ، هان هیو جو ، یونا 
۹)خواننده مورد علاقش؟

قطعا هر هفتا پسر گروه BTS (هر دفعه هم رو یکیشون کراش میزنه تهشم به این نتیجه میرسه همشون عالی ان حتی اون جین که رو مخ منه )+

Black pink +SNSD+ بیلی آیلیش
۱۰( سبک موسیقی مورد علاقش؟

سبک خاصی گوش نمیده ریتمش باید بهش ارامش یا حس خوب بده 
 

سطح 2
۱(بزرگترین ترسش ؟

ترس از دست دادن + فوبیا گربه داره
۲(یکی از خاطرات خوبش؟ (که خیلی مثلا دوسش داره)

تولد سال 1398 که رفتیم خونشون بعد مدرسه سوپرایزش کردیم + تولد سال 1400 من +اردو مشهد
۳(یکی از خاطرات بدش؟(ناجور ترینش)

یه بنده خدایی که تر زده بود اعصابش شکر خدا هنوزم ادامه داره گهگداری این زخمه باز میشه 
۴(بدترین اخلاقش؟

زیادی کش میده بعضی چیزارو تا ته توی یه چیزیو در نیاره نمیشینه سرجاش که واقعا بعضی موقعا این خوب نیستش

حرف گوش کن واقعا نیست تهشم کار خودشو میکنه

حرف بقیه براش مهمه و خیلی تحت تاثیرش قرار میگیره حتی اگه اونا واقعا حرفای مهمی نباشن

فراموش نمیکنه ، پیش خودش نگه میداره خیلی چیزهارو (من نظرم اینه خوب نیستش این بعضی چیزارو واقعا باید سوزوزند حتی ارزش نگه داشتن ندارن!)
۵(بهترین اخلاقش؟

راحت احساساتشو بیان میکنه و از چیزی خجالت نمیکشه  ، راحت میگذره و میبخشه+خوب دلداری میده 
۶)عادت عجیبش؟(هر چی از عادت های عجیبش یاد میاد)

بعضی اوقات دو هفته هم میشه ولی حموم قصد نداره بره :)

ساعت 5 صبح حاضره درس بخونه ولی مثل ادم صبحا درس نخونه

که البته اینا برا من عجیبه خیلی ها شاید اینطوری ان (عادت عجیب نداره زیاد)
۷(تو حیطه هنری تو چی از همه مهارتش بیشتره؟

نوشتن
۸(تو حیطه های دیگه چی؟

رقص ، دلداری دادن به بقیه+ خاطر نشان کنم تو حرص دادن من استاده :)
۹(تو چی از همه فاجعه تره؟

سکوت کردن :) ، بی تفاوت رفتار کردن ، حال کسیو گرفتن که وای واقعا نمیتونه من باید کمک دستش وایسم :))) 

(اینا چیزای منفوره ایه ولی خب ادم بالاخره باید بلد باشه در آینده نیاز میشه:)))
۱۰(باحال ترین سوتی که داده چی بوده؟

سرکلاس محبوب انداختش بیرون منم پشت بندش رفتم کلی خندیدیم به محبوب+ مغازه عطر فروشی تو مشهد که فاجعه قرن بود رسما طرف عطر و کرد تو حلقش حالا عطسش گرفته که هیچی دستشوییشم گرفته اینا به کنار طرف یه عطر اشانتسون بهش داد سرکار خانم از دستش افتاد رفت زیر میز طرف ://// بعد طرف دید این مشامش کلا کار نمیکنه گفت بیا بو کن اینو اینم یجوری بو کرد که انگار داره اکسیژن میگیره برا تنفس دهان به دهان ، حالا قهوه رو بو کرده وای سرفش گرفتهههههه :))))))))) ، سرکلاس فیزیک جلووووووووووووو معلم ماشین حساب در اورده کجا نشسته حالا خانم؟ میز اول ://///// بعد معلمم دستش طلا خداییش یجوری سرش داد زد که ماشین حسابه هنگ کرد چه برسه به ایشون :))))
 

 سطح ۳:
۱(بزرگترین آرزوش یا بهتر بگم هدفش چیه؟

بیشتر علاقه مند به ساختن زندگی مشترکه و قطعا توش موفقه چون تو بیان احساسش خیلی خوبه ، حسم بهم میگه روانشناسی و خیلی بیشتر از یه حرف ساده دوست داره و دنبالش میکنه نمیدونم شایدم اینطوری نیس :)
۲(چه مدل زندگی رو بیشتر دوست داره؟

قطعا عاشقانه :)
۳(خط قرمز های زندگیش چیه؟

دروغ ، نادیده گرفتن احساسش
۴(یکی از فانتزی های ذهنش؟

BTS  کلا تو همین یه کلمه خلاصه میشه حالا یا بره کنسرت ، یا بره ببینتشون ، یا بره فن میتینگ ( به زیر تریلی رفتن جلو چششون هم راضیه :))
۵(خصوصیات اخلاقیش که کمتر کسی میدونه؟

کلا چون خیلی صادقانه رفتار میکنه و از اینایی نیس که ماسک رو صورتشون دارن چیزی نیست که بقیه ندونن ، برای همینه هیچکس نمیشناستش ! پاردوکس به تمام معنا گفتم الان باید 6 خط توضیح بدم :))

دیگه کسی با این اخلاق پیدا نمیشه همه بالاخره یه ماسکی دارن یا دوست دارن خودشونو یه جور دیگه نشون بدن ولی اون واقعا خودشه و نچراله برای همین برای بقیه عجیبه خیلی ، در صورتی که آلا واقعا رک و رو راست رفتار میکنه فقط کافیه این درک بشه همین ! فقط باید درکش کنن که آلا همینه !
۶(شخص ایده آل زندگی ایندش چطور ادمیه؟

کلا به قیافه اهمیت نمیده برا همینه من نگران مراسم خواستگاریشم :))) بیشتر باطن ادمها براش مهمه که درستشم همینه ، کسیو میخواد مثل خودش رک و روراست رفتار کنه ( حس میکنم خیلی پیجده دارم حرف میزنم :))) مثلا من بعضی اوقات بدون شاید هیچ علائمی ناراحت میشم و یهو سکوت میکنم و آلا باید بره کندوکاو کنه جریان چیه چون خودشم بکشه من بهش نمیگم ولی آلا صاف میاد میگه از فلان چیز ناراحتم طبیعتا دوست داره کسی جلوش باشه که مثل خودش رک باشه مثل من پیچیده رفتار نکنه ) ، کسی که درکش کنه و با احساس باهاش رفتار کنه چون آلا تقریبا بدون احساساتش تعریف نمیشه اگه یه مجموعه در نظر بگیریمش انگار تنها زیرمجموعش احساساته و براساس همون کار میکنه ، درس میخونه ، رفتار میکنه و .... پس اگه کسی این بخششو نادیده بگیره انگار آلا رو کلا نادیده گرفته ، واقعا امیدوارم کسی وارد زندگیش بشه که اینو بفهمه 
7)بیشتر از چه تیپ آدمی خوشش میاد؟

سوال قبل (مرض داشتم سوال تکراری گذاشتم ؟ :////)
۸(تاثیر گذار ترین آدم زندگیش کیه 
؟

پدرش+ معلم ادبیات سال ششم +خانم غائی ( این افراد تاثیر مثبت داشتن)

مبینا + یه بنده خدایی (تاثیر منفی داشتن )
۹(خاطره ای تو ذهنش داره که منفوره و وقتی اسمش میاد حالش بد میشه؟

داره و چون منفوره توضیحی نمیدم
۱۰(جایگاه تو توی زندگیش دقیقا کجاست؟

یبار بهم گفتش شبیه خانوادشم منو دوستش نمیبینه از خواهر هاشم بهش نزدیک ترم گاهی خواهر کوچیکشم گاهی بزرگ (امیدوارم واقعا خواهرانه رفتار کرده باشم و رفتار کنم این حرف ، کم حرفی نیستش ... مسئولیت پذیری در قبال حرف ها...)