خب این ویدیو رو خیلی وقته میخوام بزارم ولی( ماشالله یه وقت چشم نزنم این اینترنت خوب کشورمونو )نشدش و مجبور شدم شرحه شرحش کنم تا اپلود بشه :))))

امیدوارم با دیدنش حالتون خوب بشه ... این از پایان یه راه طولانی چندین ساله کنکور منه :)

اینم باید بگم که دهمی ها ، یازدهمی و کنکوری ها (قشنگ عین این تبلیغات سیر تا پیاز XD)

خیلی دوست دارم به کسایی که دقیقا همین چالش هایی رو که ماداشتیم طی دارن میکنن کمک کنم ولی خب راستش چالش هایی که ادمها دارن باهم متفاوته ... برای همین میخوام یه چالش انشالله طراحی کنم که سوالاتشو (به حول و قوه الهی من ایندفعه یه نفس بکشم) شماها طراحی کنید !

هر انچه سوال هستش براتون ، چالشتون محسوب میشه و حس میکنین با حرف زدنش و بیان کردنش برای یکی دیگه حالتون بهتر میشه ... من این سوال هارو جمع میکنم و بهشون جواب میدم یا اگر هم نتونم از باقی دوستام کمک میگیرم ...

سو... تو هر جا که راحت هستین تو کامنت این پست یا خصوصی ، هرجا راحت هستین بگین بهم :)

یه بخشم اضافه کنم اونایی که میخوان انتخاب رشته بکنن الان سال نهمن ، اونا هم اگه کمکی خواستن در مورد انتخاب رشتشون اگه خواستن میتونن سوال بیان بپرسن

 

(تاکید میکنم جواب هایی که میدم قطعا به پای مشاور ها نمیرسه صرفا یه کمک از طرف منه و جواب ها بر اساس تجربه منه ، فقط تجربمو بهتون میگم از یه جایی به بعدش با خودتونه )