300

می میرم ، می میری ، می میرد...
زندگی میکنم ، زندگی میکنی ، زندگی میکند ....

میخندم ، میخندی ، میخندد...

گریه میکنم ، گریه میکنی ، گریه میکند...

همه اینها به یه شکل نوشته میشود اما چرا ؟...

چرا زندگی کردن من ، مردن من ، خندیدن من ، گریه کردن من با دیگری متفاوت است؟

جواب همه اینها فقط با صرف یک فعل پاسخ داده میشود!...

می خواهم ، میخواهی ، میخواهد ...

ما میخواهیم که متفاوت از دیگران باشیم ! 

تنها پایه و اساس جهان هستی همین فعل است !

خواستن فقط قدرتمندیه

خ : خستگی ناپذیری : یعنی اگه چیزیو دوست داری و بهش نمیرسی پاشو راه های دیگه رو امتحان کن

و : وابستگی : به هدفت وابسته باش به همین راحتیا بیخیالش نشو

ا : اعتماد به نفس: به کاری که میکنی و به توانایی هات ایمان داشته باش

س : سادگی : قشنگ ترین حس دنیا که تو رو از بقیه متمایز میکنه 

ت : توانستن: خودش یه واژه نامه نیاز داره ولی به زبون ساده یعنی همین الان بلند شو!

ن : نوشتن : نوشتن شاید تنها چیزی باشه که باهاش تمام مشکلات دنیا حل میشه