خیلی هامون بخاطر شرایطی که گاهی اوقات برامون پیش میاد تصمیم میگیریم از خودمون ، از رویا هامون و خیلی چیز های دیگه بگذریم ... به زبون بهتر خودمون نباشیم . اگه همه اون شرایط و دلایلی که باعث میشه خودت نباشی و بزاری کنار و برای یه لحظه فکر کنی اونا نیستن ببین میتونی خود واقعیتو پیدا کنی؟

(ممکنه بعضیا همه چی براشون اوکی بوده باشه ، این چالش برای اونایی که خیلی اوقات نتونستن خودشون باشن )

1)رویاهایی داشتی یا داری که حس میکنی نمیتونی بهشون برسی؟

رویا به نظرم دست نیافتنیه برای همین میگم هدف ! و اگه چیزی هدفم باشه سعی میکنم بهش برسم و تا الان تقریبا میتونم بگم به هرچی که شده هدفم رسیدم از اینجای راه به بعد هم امیدوارم برسم بهشون...

2)چیزایی هستش که از نزدیک ترین ادم های اطرافت انتظار داشتی ولی هیچوقت نتونستی به روی اونها بیاری؟

نمیدونم این اخلاق خوبه یا بد ولی کلا تز فکریم اینه که یا طرف مقابلت باید بعد مدتی با تو بودن بفهمه تو چه مدلی هستی و بر طبق اون رفتار کنه یا نه دیگه به قول مامانم شعور و که تو سر کسی نمیتونی بکاری :)) سو خیلی اوقات بوده که خب من یه چیز دیگه فکر میکردم و یه چیز دیگه شده و اینو به حساب شعور اون ادما ترجیح دادم بزارم و سکوت کردم ...

3)تا حالا شده موقعیتی پیش بیاد که مجبور به یه سکوت طولانی بشی ؟(با بله و خیر خواهشا جواب ندین :) )

به سکوت های طولانیم معروفم ... کلا حوصله کل کل کردن با کسی و ندارم ترجیح میدم با یه لبخند رد کنم همه چیو :)

4)تا حالا شده حس کنی انقدر تغییر کردی که خودتم نمیتونی تشخیص بدی کی هستی؟

یه دوره ای بود که من با یه ادم اشتباه بر خوردم و باعث شد من سکوت محض به یه کسی تبدیل بشم که مدام میخواد از درد هاش بگه و تهشم خب حالم گرفته شد و باعث شدش نسبت به همه بی اعتماد بشم و خیلی طول بکشه به حالت قبلیم برگردم...

5)فکر میکنی اگه رک و رو راست خیلی اوقات رفتار میکردی و به خودت اول فکر میکردی تا بقیه چیزی عوض میشدش؟

ادم رکی ام تا حالا نشده با کسی رک نباشم ولی خب سکوت چرا زیاد سکوت کردم ... ولی به نظرم تو اون لحظات اون سکوته لازم بوده ، من بر اساس منطقم همیشه تصمیم گرفتم پس اگه منطقم بهم گفته سکوت بهتره لابد بهتر بوده دیگه ...

6)از انتخاب هایی که کردی راضی هستی ؟ یا پشیمونی هایی هم داری؟

هیچ کسی نیست که پشیمونی نداشته باشه همه بالاخره دارن ولی خب ترجیح میدم بهشون فکر نکنم چون فایده نداره

7)اگه بخوای یه روز خود خودت باشی بدون هیچ نقابی ، بدون هیچ ملاحضه ای چجوری زندگی میکنی؟

نقابمو دوست دارم و دلم نمیخواد برش دارم :))))

8)فکر میکنی ادم هایی که خیلی اوقات ملاحضشونو کردی قدر این کارتو میدونن؟ یا اصلا میدونن تو چیکار براشون کردی؟

اگه قرار بود بدونن من براشون چیکار کردم یا قدرشو بدونن که زندگی من الان گلستون بودش و من دردی نداشتم که شکر که اونایی که ملاحضشونو کردم وقیح تر از این حرفا بودن خیلی هاشون و نذاشتن زندگی من گلستون بشه :)))

9)اگه یه روز واقعا بتونی خودت باشی ، رک و رو راست اولین حرفی که میزنی به کی میزنی و چی میگی؟

جلو ایینه وایمیسدم و به خودم میگم مشتی بیخیال دنیا دو روزه انقدر خودتو برای چیزایی که ذره ای ارزش ندارن تیکه تیکه نکن ! اینا باور های توعن درست و تو خیلی باورهاتو دوست داری ولی کسی براشون تره هم خرد نمیکنه !

10)کسی یا جایی یا موقعیتی هستش که وقتی باهاش رو به رو میشی مجبور میشی که خودت باشی؟ اگه هستش به نظرت چرا این اتفاق میفته؟

مامانم و آلا و سلاله تنها کسایی ان که خود واقعی منو دیدن و دلیلشم شناخت زیاد ازشون ، بزرگ شدن باهاشونه که باعث این شده